aktualita, od dnešního dne lze potvrzení vytisknout i v ifokiosku
---------------------------------------------------------------------------------------
Vážení zaměstnanci,
od dnešního dne si můžete sami vytisknout potvrzení o absolvování antigenního testování ve firmě (např. pro účely návštěvy kadeřníka, apod.). Potvrzení je dostupné nejdříve 1 hodinu po absolvování testu.
Tisk je možný v aplikaci AnetGuard View, podrobný návod naleznete níže. Do aplikace mají přístup zaměstnanci s vlastním uživatelským jménem. Vedoucí zaměstnanci mohou tisknout potvrzení i pro své podřízené zaměstnance, které mají přidělené v systému ANET.
Pro zaměstnance bez vlastního uživatelského jména bude v průběhu tohoto týdne zpřístupněna možnost tisku potvrzení na kioscích ve výrobě. Do té doby budou tisk na vyžádání zajišťovat vedoucí zaměstnanci, popř. koordinátoři antigenního testování - dle dohody na úseku.
Od 10.05.2021 již, prosím, využívejte pro potvrzení o absolvování antigenního testu pouze tento automatický tisk a nenoste si pro tento účel předvyplněné papírové formuláře (papírové formuláře pro potvrzení o absolvování antigenního testování mohou nosit pouze zaměstnanci externích firem dlouhodobě pracujících v JhP, pro které systém není schopen automatické potvrzení generovat).
Stručný návod na tisk potvrzení testování na Covid:
- Každý zaměstnanec, který má uživatele do Windows, si může v aplikaci AnetGuard View vytisknout potvrzení o absolvování antigenního testu na Covid 19.
- Aplikace AnetGuard View je dostupná přes ikonu na ploše:
- Pokud na ploše tato ikona chybí, je možné aplikaci získat na tomto linku: link
- Po otevření aplikace, na úvodní obrazovce je v pravé části tlačítko s ikonou tiskárny. Přes toto tlačítko je možné si vytisknout potvrzení o provedení posledního testu provedeném v Bosch.
- Vedoucí pracovník může tisknout potvrzení i pro své podřízené zaměstnance, které má přidělené v systému ANET.
- Toto možnost je dostupná v záložce „Covid 19'' v sekci „Report testování Covid''.
null
- U každého zaměstnance přibylo tlačítko Tisk potvrzení.
- Toto tlačítko je dostupné přes tři tečky - volba „Tisk potvrzení''
Mohou nastat tyto problémy:
- Není vidět záložka Covid 19 -> Chybí oprávnění pro přístup do této sekce
- Nevidím zaměstnance, které mám vidět -> aplikace čerpá data z ANET, zavolejte na HRL1 o nápravu v ANET
- Při tisku vyskakuje chyba „''U tohoto zaměstnance neevidujeme všechny potřebné informace pro tisk potvrzení!'' -> Chybí v databázi datum narození, kontaktujte svého BP o doplnění
- Při tisku vyskakuje chyba „''Tento zaměstnanec nemá žádný platný test!'' -> Zaměstnanec dosud v Bosch neabsolvoval žádný test.
- byl jsem na testu, ale při tisku se mi nenačítá poslední test -> Načtení posledního testu pro tisk potvrzení má hodinové zpoždění. Tato prodleva je z důvodu časového okna pro zapsání případné pozitivity.
Na stránkách naleznete následující sekce: !!! Důležité dokumenty !!! | CineStar | Členské výhody a benefity 2019 | Dokumenty | EGO FASHION | Fotogalerie | Kde nás najdete | Kontakt KOVO | Kontakty KOVO II | Konto živelných pohrom | Lékárna | Mellor | Novinky | Právní poradenství | Příběh neobyčejné energie | Registrace | Směnové modely | Upoutávky našich členů | Úvodní strana,novinky | Užitečné odkazy | ZOO Jihlava |